تست-و-بنچمارک-بازی-Tom-Clancy's-The-Division

۶.۴ میلیون بازیکن رقم واقعا! بالایی برای جدیدترین عنوان یوبی سافت یعنی Tom Clancy’s The Division است که اخیراً وارد بازار بازی های ویدئویی شده است. Tom Clancy’s The Division آخرین اکشن سوم شخص یوبی سافت است که برای اولین بار در مراسم E3 2013 معرفی شد و در همان مراسم هم تایید شدکه به صورت همزمان برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هشتمی PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. The Division یک عنوان جهان باز است که داستانش در منهتن اتفاق می افتد.

داستان بازی در مورد ویروس قدرتمندی است که منتهتن را به نابودی کشانده است. درست در سال ۲۰۰۱ بود که Tara O’Toole از مرکز استراتژی های زیستی-دفاعی جان هاپکینز (CCBS)  و Thomas Inglesby از مرکز مطالعات بین المللی استراتژی و Randy Larsen و Mark DeMier از مرکز خدمات آنالیزی تصمیم به انجام آزمایش دیوانه واری گرفتند که در تاریخ بی سابقه بود. نام این آزمایش علمی بسیار خطرناک «عملیات زمستان سیاه/Operation Dark Winter» بود ودر مورد سناریوی از پی شطراحی شده حمله ی بیوتروریستی به ایالات متحده بود!!

این طراح برای اولین بار بود که برای مراحل اجرا به تاییدیه کاخ سفید نیاز داشت و هددف این آزمایش بررسی نوع تصمیمان مقامات کاخ سفید در زمینه چنین حمله گسترده ای به کشور آمریکا بود! اینکه سران کشور در این موقع باید چه کار کنند و ایکه در این وضعیت برای شهروندان چه کاری میتوان انجام داد را از اولیوت های اول این شبیه سازی توصیف کردند. پس از اجرای عملیات Dark Winter کنترل همه چیز از دست دولت خارج میشود و بحران عظیمی در سراسر ایالات متحده آمریکا شکل میگیرد.

هچ کسی روز جمعه سیاه را فراموش نکرده واز آن زمان تا الان حال کسی خوب نیست.ویروسس کشنده ای سراسر کشور رافرا گرفته که کنترلش دست کسی نیست و فقط در طی سه هفته بیشتر نقاط کشور را فرا گرفته است. The Division نام شاخه سری است که تا پیش از این اتفاق کسی از نامش خبر نداشت!  ماموریت آنها شروع شده و این سازمان مخفی با استخدام ماموران بسیار حرفه ای از قبل برای این فاجعه انسانی آماده بود! شما نیز به عنوان بازیباز عضوی از The Division هستید و تازه ماموریت شما شروع شده است!

بازی با موتور قدرتمند و جدید Snowdrop طراحی شده که مختص کنسول های نسل جدید PS4 و Xbox one است. موتور بازی سازی Snowdrop انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و یکی از برترین موتور های بازی سازی نسل جدید به حساب می آید. این موتور باقابلیت Empowerment (توانمند سازی) خود میتواند به طراحان، هنرمندان، انیماتور ها و برنامه نویسان قدرت بیشتری برای تحقق اهدافشان میدهد. چون هر گروه به سادگی به بازی مورد نظر در داخل موتور بازی دسترسی کامل خواهند داشت.

ویژگی های گرافیکی The Division

به طور کلی میتوان گفت موتور بازی سازی جدید Snowdrop، موتوری کاملا داینامیک به همراه سیستمی کاملا متحد و یکپارچه است. همچنین قابلیت Real time (زنده) سازی بسیار قدرتمندیدر این موتور پیاده سازی شده تا در هر زمانی هر چیزی که بازیباز بخواهد، برایش آماده میکند. این موتور قابلیت تست و ارزیابی بسیار سریع را در زمانی بسیار کوتاه فراهم میکند که در نتیجه توانایی ساخت و توسعه بازی به نسبت دیگر موتور های بازی سازی به دوبرابر سریعتر افزایش میابد.

بازی The Division

یوبی سافت با ساخت موتور اختصاصی Snowdrop برای بازی Tom Clancy’s The Division وفاداری خود را به پیشرو بودن در عرصه گرافیک کامپیوتری اثبات کرده و در این بازی از ویژگی های گرافیکی بسیاری استفاده شده که از جمله آنها میتوان به سیستم نورپردازی Dynamic Global illumination، سیستم تخریب پذیری طبیعی تر و جلوه های بصری بیشتر اشاره کرد. نورپردازی سراسری «Global illumination»  نام کلی گروهی از الگوریتم‌ها در گرافیک سه‌بعدی رایانه‌ای است که برای افزودن نورپردازی واقعی تر در صحنه های سه بعدی مورد استفاده قرار میگیرد.

از قابلیتهای مهم این روش نورپردازی این است که نه تنها کار نورهایی که از یک منبع ساطع می‌شوند «نورپردازی مستقیم» را انجام می‌دهند، بلکه اشعه‌ نورهایی را که از یک منبع ساطع میشوند و از طرف اشیای داخل صحنه منعکس می‌شوند «نورپردازی غیرمستقیم» را هم پوشش میدهند. در واقع انعکاس نور، شکست نور و سایه همگی از مثال‌هایی برای نورپردازی سراسری هستند چرا که در حین شبیه‌سازی آنها، یک شئ بر رندرینگ شئ دیگر تاثیر خواهد گذاشت.

نسخه PC بازی ار بهترین و کاملترین افکت های تصویری استفاده میکند که امری طبیعی است، قابلیت های گرافیکی قدرتمندی همچون Sub-surface Scattering، ویژگی Spot Shadows، تکنیک Ambient Occlusion، ویژگی Chromatic Aberration، ویژگی Depth of Field، ویژگی Contact Shadows، ویژگی Wind-Affected Snow، ویژگی Parallax Mapping، ویژگی Vignette و در نهایت قابلیت Volumetric fog را میتوان از جمله تکنیک های گرافیکی پیشرفته ای دانست که در نسخه PC دیده میشوند.

ذکر این نکته لازم است که The Division یک عنوان کاملاً انویدیا گیم ورکز «Nvidia GameWorks» محور است و به شدت از قابلیت های موجود در این برنامه استفاده میکند. خوشبختانه به نظر نمیرسد GameWorks موجب افت عملکرد بازی شده باشد. این در حالی است که در بازی  از قابلیت های سنگینی همچون HBAO+ Ambient Occlusion، ویژگی Percentage Closer soft Shadows به معنای پراکنش سایه با دور شدن از جسم یا به اختصار «PCSS» و همچنین تکنیک Hybrid Frustum Traced Shadows به معنای سایه‌های مخروطی به روش ترکیبی یا «HFTS» استفاده گسترده ای شده است.

اکثر قابلیت های فوق را بارها در بازی های مختلف دیده اید یا اسمش را شنیده اید. اما قابلیت Hybrid Frustum Traced Shadows یا «HFTS» قابلیت جدید است که برای اولین بار در یک بازی مورد استفاده قرار میگیرد. این تکنیک به صورت اختصاصی برای کارت های گرافیکی طراحی شده که از نسل دوم معماری ماکسول استفاده میکنند. این تکنیک میتواند هندسه دقیقی از سایه های سختی که به آرامی به سایه نرم تبدیل میشوند را به صورت همزمان «Real Time» و کاملاً واقع گرایانه نشان دهد.

تکنیک سایه پردازی HFTS را میتوان یک نسخه پیچیده تر و بهتر از سیستم سایه زنی PCSS دانست که در The Division مورد استفاده قرار گرفته است. شعاع هیبریدی سایه های ردیابی شده «Hybrid ray traced shadows» به جای استفاده از سیستم دنبال کردن پرتو «Ray Tracing» از Shadow Maps ها برای ایجاد سایه های برجسته تر « Sharper Shadows» که از نزدیک بهتر به نظر میرسند استفاده میکند. در واقع با Ray Tracing میتوان به طور کامل افکت های یک دوربین شامل عمق میدان و شکل دیافراگم را شبیه سازی کرد. این روش کیفیت فوق العاده ای به تصاویر بازی میدهد.

بازی The Division

روش های تست و بنچمارک The Division

بازی The Division از یک ابزار بنچمارک داخلی استفاده میکند که کار بنچمارک گرفتن را راحت میکند و به خوبی میتواند ترکیبی از سناریوهای مختلف گیم پلی را برای کاربر فراهم کند. برای این بنچمارک از ابزار بنچمارک خود بازی استفاده شده و با دو یا سه بار اجرای بنچمارک از صحنه مورد نظر میتوان به میانگین دقیق سرعت اجرای بازی رسید. چرخه شب و روز بازی غیر فعال شده تا از هرگونه افت فریم متغییر درون بازی جلوگیری شود. در اکثر مواقع و زمانی که هوا تاریک میشود، با فریم بهتری مواجه میشویم. به همین دلیل چرخه شبانه روزی در بنچمارک غیر فعال شده است.

بنچمارک ها در سه رزولوشن ۱۰۸۰p, 1600p و ۲۱۶۰p (یا۴K) در دو سطح کیفی ultra و high انجام شده است. این تفاوت بصری موجب میشود افکت های مختلفی همچون Shadow Resolution ،Contact Xhadows ،Anisotropic Filtering Level ،Ambient Occlusion ،Depth of Field ،Volumetric Fog و Local Reflections همراه با جزئیات دیگر اشیاء موجود در صحنه با وضوح بهتری نمایش داده شوند. در تصویر زیر میتوانید تظنیمات گرافیکی بازی را مشاهده کنید.

سیستم تست و بنچمارک بازی The Division

  • Intel Core i7-6700K (4.00GHz
  • ۴GBx2 Kingston Predator DDR4-2400
  • Asrock Z170 Extreme7+ (Intel Z170
  • Silverstone Strider 700w PSU
  • Crucial MX200 1TB
  • Microsoft Windows 10 Pro 64-bit
  • Nvidia GeForce 364.51 Beta
  • AMD Crimson Edition 16.3 Hotfix
  • Radeon R9 Fury X (4096MB
  • Radeon R9 Nano (4096MB
  • Radeon R9 390X (8192MB
  • Radeon R9 390 (8192MB
  • Radeon R9 380X (4096MB
  • Radeon R9 380 (2048MB
  • Radeon R9 290X (4096MB
  • Radeon R9 290 (4096MB
  • Radeon R9 285 (2048MB
  • Radeon R9 280X (3072MB
  • Radeon R9 280 (3072MB
  • Radeon R9 270X (2048MB
  • Radeon R9 270 (2048MB
  • Radeon HD 7970 GHz (3072MB
  • Radeon HD 7970 (3072MB
  • Radeon HD 7950 Boost (3072MB
  • Radeon HD 7950 (3072MB
  • Radeon HD 7870 (2048MB
  • GeForce GTX Titan (6144MB
  • GeForce GTX 980 Ti (6144MB
  • GeForce GTX 980 (4096MB
  • GeForce GTX 970 (4096MB
  • GeForce GTX 960 (2048MB
  • GeForce GTX 950 (2048MB
  • GeForce GTX 780 Ti (3072MB
  • GeForce GTX 780 (3072MB
  • GeForce GTX 770 (2048MB
  • GeForce GTX 760 (2048MB
  • GeForce GTX 750 Ti (2048MB
  • GeForce GTX 680 (2048MB
  • GeForce GTX 660 Ti (2048MB

صفحه بندی

صفحه اول: توضیحات ابتدایی بازی The Division

صفحه دوم: بنچمارک ۱۰۸۰p بازی The Division

صفحه سوم: بنچمارک ۱۶۰۰p بازی The Division

صفحه چهارم: بنچمارک ۴K بازی The Division

صفحه پنجم: عملکرد پردازنده در بازی The Division

صفحه بندی 1 2 3 4 5
منبع techspot
راي شما
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
Loading...
  1. ravi says:

    AMD اینبار توی همه تست ها برتزی خودش نشون داد!

    جالب اینجاست که این نتایج با توجه به DX11 بودن بازی خیلی عالی هستن و من به شخصه انتظار همچین عملکردی رو مخصوصا روی CPU های AMD نداشتم!

حسین

زندگی نامه

نوشته شده در بنچمارک بازی ها

آخرین نقد و بررسی ها
بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

تاريخ بررسي: ۱۹ مرداد, ۹۶
بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

۶ مرداد, ۹۶

9.6

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

۲۶ تیر, ۹۶

9.8

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

۲۳ اردیبهشت, ۹۶

9.2

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

۲۷ اسفند, ۹۵

9.3

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

×
مقایسه-تخصصی-کنسول-ها؛-Xbox-One-قویتر-است-یا-PS4؟!
شاخه: پیشنهاد سردبیر,تحلیل فنی

مقایسه کنسول ها؛ Xbox One قویتر است یا PS4؟!

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است