DX-12

نگاهی به قابلیت های رندرینگ موجود در Direct3D 11.3 و Direct3D 12

به قلم در ۱۸ اسفند, ۹۳ (2 سال پيش) | ۱۹ دیدگاه

Direct3D 12 توسط مایکروسافت و برای تعطلات ۲۰۱۵ درنظر گرفته شده است و هنوز از نسخه نهایی این پلتفرم(API) خبری نیست. با این حال در جریان GDC 2014 سال گذشته بود که مایکروسافت و شرکای تجاری اش اطلاعات جالبی از...

نوشته شده در بررسی سخت افزار,تحلیل فنی,کارت گرافیک

بازی-The-Order-1886

بررسی فنی | بازی The Order: 1886

به قلم در ۱۲ اسفند, ۹۳ (2 سال پيش) | ۱ دیدگاه

Ready at Dawn نام استدیویی است که با تمرکز روی یک تجربه‌ی جمع‌و‌جور و متمرکز سعی کرده محدودیت های گرافیکی موجود را بردارد و در این راه هیجان تازه ای به دنیای گرافیک کامپیوتری تزریق کند. از این نظر بازی...

نوشته شده در تحلیل فنی

با منتل (Mantle) پردازش بهتری را تجربه کنید

به قلم در ۲ اسفند, ۹۳ (2 سال پيش) | ۰ دیدگاه

نگاه اول | مقدمه مطمئنا تا حالا اسم مَنتِل (Mantle) را شنیده اید. واسط اجرای برنامه ها در کامپیوتر که اینبار توسط AMD به دنیای بازی ها پا گذاشته است. مهمترین دلیل حضور و عرضه API یا پلتفرم منتل (Mantle)...

نوشته شده در AMD/ATI,تحلیل فنی

بازی Battlefield Hardline

بررسی فنی | نسخه بتای بازی Battlefield Hardline

به قلم در ۲۳ بهمن, ۹۳ (2 سال پيش) | ۰ دیدگاه

بالاخره و پس از مدت ها انتظار نسخه آزمایشی یا بتای بازی Battlefield Hardline عرضه شد. چند روز پیش بود که تست و بنچمارک نسخه بتای این بازی راد ر سایت منتشر کردیم و دراین بررسی اجمالی و کوتاه هم...

نوشته شده در تحلیل فنی

بازی-Dying-Light

بررسی فنی بازی Dying Light | کیفیت تقریبا یکسان روی PS4 و X-One

به قلم در ۱۴ بهمن, ۹۳ (2 سال پيش) | ۲ دیدگاه

استدیو تکلند بالاخره پس از مدت ها عنوان زامبی محور Dying Light ر عرضه کرد و ما هم تست و بنچمارک این بازی را منتشر کردیم که در اینجا میتوانید آن را ببینید. Dying Light اولین عنوان جدید نسل هشتمی است که...

نوشته شده در تحلیل فنی

8 بازی بزرگ نسل جدید

۸ بازی نسل جدیدی که قرار است مرزهای گرافیکی را جا به جا کنند (۱)

به قلم در ۱۲ بهمن, ۹۳ (2 سال پيش) | ۰ دیدگاه

مقدمه  پس از عرضه نسل جدید کنسول ها بود که شرکت های مختلف اکسیژنی خالص در رگ هایشان دمیده شد و با ورود هر دو کنسول نسل جدید PS4 و Xbox One موجی از رقابت های جدید برای تسخیر...

نوشته شده در بازی ها,تحلیل فنی,مقالات بازی

Diablo 3 600x300

بررسی فنی | Diablo 3 با وضوح تصویر ۱۰۸۰p روی Xbox One

به قلم در ۴ بهمن, ۹۳ (2 سال پيش) | ۰ دیدگاه

Diablo 3 از آن دست بازی هایی است که به وضوح نشانه های افزایش وضوح تصویر در آن دیده میشود. به طوری که وضوح تصویر این عنوان از ۹۰۰p به ۱۰۸۰p افزایش یافته و دارندگان کنسول Xbox One میتوانند از این بابت...

نوشته شده در تحلیل فنی

صفحه 11 از 15صفحه اول...56789101112131415
آخرین نقد و بررسی ها
بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

تاريخ بررسي: ۲۳ اردیبهشت, ۹۶
بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

۲۷ اسفند, ۹۵

9.3

بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1050 Ti Gaming X 4 GB

بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1050 Ti Gaming X 4 GB

۱۲ بهمن, ۹۵

9.0

بررسی کارت گرافیک Gigabyte GTX 1050 Ti G1 Gaming 4 GB

بررسی کارت گرافیک Gigabyte GTX 1050 Ti G1 Gaming 4 GB

۱۴ دی, ۹۵

9.0

بررسی کارت گرافیک MSI RX 480 Gaming X 8 GB

بررسی کارت گرافیک MSI RX 480 Gaming X 8 GB

۹ دی, ۹۵

9.4

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است