بررسی فنی بازی Prey

بررسی فنی بازی Prey

به قلم در ۱ خرداد, ۹۶ (2 روز پيش) | ۰ دیدگاه

مقدمه و نقد کوتاه داستان Prey اولین نسخه از عنوان Prey برای طراحانش آنقدر خوب بود که ذهن آنها را برای ساخت ادامه بازی ترغیب کند! در همین زمان و درست اواسط سال ۲۰۱۱ میلادی بود که حقوق بازی Prey...

نوشته شده در تحلیل فنی

بررسی فنی Xbox One Scorpio - آیا با یک شگفتی سخت افزاری طرفیم؟!

بررسی فنی Xbox One Scorpio – آیا با یک شگفتی سخت افزاری طرفیم؟!

به قلم در ۲۶ فروردین, ۹۶ (1 ماه پيش) | ۲ دیدگاه

E3 2016؛ شروعی طوفانی برای Xbox One Scorpio کنفرانس E3 2016 یکی از بهترین لحظات کمپانی مایکروسافت بود، نه به دلیل معرفی عناوین جدید، بلکه برای معرفی شگفتی جدیدی به نام Xbox One Scorpio که مایکروسافت آن را قویترین کنسول...

نوشته شده در تحلیل فنی

بررسی فنی ویژگی Boost Mode کنسول PS4 Pro

بررسی فنی ویژگی Boost Mode کنسول PS4 Pro

به قلم در ۱۴ اسفند, ۹۵ (2 ماه پيش) | ۲ دیدگاه

Boost Mode یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در ۴.۵ کنسولPS4 Pro اشافه شده است. این بروز رسانی مهم که با اسم رمز Sasuke معرفی شده، شامل ویژگی های بسیار مهمی است که ویژگی Boost Mode در کنار...

نوشته شده در تحلیل فنی

بررسی تاثیر نورپردازی HDR در بازی Gran Turismo Sport

بررسی تاثیر نورپردازی HDR در بازی Gran Turismo Sport

به قلم در ۲۲ بهمن, ۹۵ (3 ماه پيش) | ۰ دیدگاه

طیف مرئی یا بیناب دیدنی «Visible Spectrum» نام بخشی از طیف الکترمغناطیسی است که با چشم انسان قابل رویت و تشخیص است. طول موج طیف مرئی بین ۳۸۰ تا ۷۵۰ نانومتر و بسامد آنها بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ تراهرتز...

نوشته شده در تحلیل فنی

آیا رزولوشن 4K ایده مناسبی برای کنسول های Xbox scorpio و PlayStation Neo محسوب میشود!؟

آیا Xbox One Scorpio میتواند رزولوشن ۴K را پردازش کند!؟

به قلم در ۱۷ بهمن, ۹۵ (3 ماه پيش) | ۰ دیدگاه

فرمول بالا را به دقت به خاطر بسپارید. فرمولی که به واسطه آن میتوانید پهنای باند مورد نیاز گذرگاه مورد نظر برای اجرای رزولوشن ۴K را بفهمید. در این فرمول از عمق رنگ ۸ بیتی استفاده شده و به...

نوشته شده در تحلیل فنی

PPI چیست؟! با تراکم پیسکلی آشنا شوید

به قلم در ۲۲ آذر, ۹۵ (5 ماه پيش) | ۰ دیدگاه

پیکسل در هر اینچ «Pixels Per Inch» یا به اصطلاح PPI و نام دیگرش پیکسل در هر سانتیمتر «Pixels Per Centimeter» واحد اندازه گیری چگالی پیکسل ها «Pixel Density» (رزولوشن) در دستگاه های الکترونیکی همچون نمایشگرهای دسکتاپ، تلویزیون ها و...

نوشته شده در تحلیل فنی

بررسی فنی بازی Battlefield 1

بررسی فنی بازی Battlefield 1

به قلم در ۱۴ آبان, ۹۵ (6 ماه پيش) | ۶ دیدگاه

بازی Battlefield 1 با موتور گرافیکی Frostbite 3.5 ساخته شده و اولین بازی ای که با این موتور ساخته شد؛ عنوان Battlefield: Bad Company است که با سیستم فیزیک ذره ای قدرتمندش برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ روانه بازار...

نوشته شده در تحلیل فنی

صفحه 1 از 151234567891011...صفحه آخر
آخرین نقد و بررسی ها
بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

تاريخ بررسي: ۲۳ اردیبهشت, ۹۶
بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

۲۷ اسفند, ۹۵

9.3

بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1050 Ti Gaming X 4 GB

بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1050 Ti Gaming X 4 GB

۱۲ بهمن, ۹۵

9.0

بررسی کارت گرافیک Gigabyte GTX 1050 Ti G1 Gaming 4 GB

بررسی کارت گرافیک Gigabyte GTX 1050 Ti G1 Gaming 4 GB

۱۴ دی, ۹۵

9.0

بررسی کارت گرافیک MSI RX 480 Gaming X 8 GB

بررسی کارت گرافیک MSI RX 480 Gaming X 8 GB

۹ دی, ۹۵

9.4

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است