بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

Space Hulk: Deathwing عنوان شوتر اول شخصی است که به نوعی بازسازی نسخه کلاسیک Space Hulk ساخته استدیو Games Workshop است. عنوان فضای داستانی پیراموش در دنیای Warhammer 40000 روایت میشود. برای ساخت Space Hulk: Deathwing از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 کمپانی اپیک گیمز استفاده شده که میتواند صحنه های درگیری فوق العاده جذابی را در فضای بیکران بازی به همراه داشته باشد. بایزباز میتواند با افزایش تجریه خودش در ماموریت های مختلف، مهارت ها و تجهزیات جدیدی کسب کند و از شخصی سازی های مختلف برای افزرایش عمق گیم پلی بازی بهره مند شود.

بازی Space Hulk: Deathwing توسط استودیو Streum On طراحی شده و ۲۴ آذر امسال به صور رسمی عرضه شده است. اتفاقات بازی؛ شما را در نقش یک تفنگدار فضایی قرار به عنوان عضوی از گروه بزرگ و مخوف Deathwing قرار میدهد تا با مهارت خودتان در مقابل وحشتناک ترین تهدیدهایی که بر سر راهتان ظاهر می شوند، ایستادگی کنید. داستان بازی در فصل Dark Angles روایت میشود و فعلاً طلاعات بیشتری از جزئیاتش مشخص نشده است.

اساس و پایه‌ی بازی جدا از بخش تک نفره، بر روی بخش همکاری چهار نفره تیمی و بر اساس کلاس‌بندی‌های مختلف پایه گذاری شده و هر کدام از افراد این تیم چهار نفره از توانایی‌های منحصر به فردی برخوردارند که برای پیشرفت اهداف بازی تیمی ضروری است. به گفته سازندگان؛ Space Hulk: Deathwing از نوعی هوش مصنوعی داینامیک استفاده میکند که باعث می‌شود رفتار و عکس‌العمل دشمنان بازی با توجه به نوع بازی و قابلیت‌ های تیم مقابل‌ متغیر باشد.

مثلاً اگر بازیباز به خوبی ماموریت هایش را انجام دهد، دشمنی همچون Genestealer موج حملاتش را تشدید می‌کند. با این حال اگر وضعیت تیم رو به وخامت باشد، دشمنان ریسک نمی‌کنند و با کمی تفکر! بیشتر به سمت شما حمله ور خواهند شد. Space Hulk: Deathwing بر پایه پلتفرم DirectX 11 ساخته شده و همانطوری که عرض کردیم، فناوری های آخرین بروز رسانی مورتور گرافیکی Unreal Engine 4 را به خودش یدک میکشد و به همین دلیل از نظر گرافیکی با عنوان جذابی مواجه ایم.

اولین بازی ساخته شده با اولین نسخه از این موتور گرافیکی، عنوان محبوب Unreal سال ۱۹۹۸ میلادی است و پس از آن هم نسخه های مختلفی از این موتور در بیش از یکصد بازی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است که تا زمان نگارش این مطلب، آخرین آنها Space Hulk: Deathwing است. اما از مشهورترین عناوینی که با نسخه های مختلفی از Unreal Engine طراحی شده اند، میتوانیم به بازی Deus Ex، Dishonored، Lineage II، Thief: Deadly Shadows، Postal 2، سری بازی های مشهور به  games، سری عناوین معروف به Tom Clancy’s Splinter Cell و Tom Clancy’s Rainbow Six اشاره کرد.

البته سری بسیار محبوب Unreal و Unreal Tournament را نباید فراموش کرد. عناوین بزرگ و مهمی که برای جهش خیره کننده اپیک گیمز، به عنوان سازنده این موتور گرافیکی نقشی موثر ایفا کردند. موتور گرافیکی Unreal Engine در وهله ول برای اقتباس عناوین شوتر اول شخصطراحی شد، ولی بعدها در بسیار از ژانرهای مختلف مورد قرار گرفت و بعضاً هم عناوین بسیار خوبی با این موتور ساخته میشد که به مذاق منتقدین سرسخت این موتور خوش می آمد.

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

این موتور با زبان سطح بالای C ++ نوشته شده و به راحتی میتواند پلتفرم های مختلفی همچون، ویندوز، لینوکس، سیستم عامل مکینتاش کمپانی اپل، کنسول های بازی همچون Xbox One و Xbox 360 و همچنین PlayStation 2 ،PlayStation 3 و PlayStation ۴ را پوشش دهد. این مقدار پوشش به همینجا ختم نمیشود و نسخه قابل حمل کنسول دستی سونی، کنسول از رده خارج Wii، کنسول خاطره انگیز Dreamcast و Nintendo GameCube نیز در محدوده پوشش دهی این موتور قرار میگیرند.

اما یکی از توسعه دهندگان این موتور به نام آقای مارک رین «Mark Rein» به صورت ویدئویی نسخه ای از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 را برای طراحی بازی های مختلف روی iPod Touch و iPhone 3GS به نمایش گذاشت تا این موتور در زمینه پشتیبانی از پلتفرم های مختلف به یکی از کامل ترین ها تبدیل شود. اما نقطه اوج این پشتیبانی گسترده در مراسم Palm Pre سال ۲۰۱۰ میلادی بود که نسخه ویژه webOS پلتفرم موبایل این موتور هم رونمایی شد.

موتور گرافیکی Unreal Engine 4 برای ساده سازی عملیات پورت بازی از سیستمی مَدولار با اجزایی وابسته همچون پشتیبانی از چندین سیستم رندرینگ گرافیکی؛ (Direct3D، OpenGL و Pixomatic و در نسخه های قدیمی تر این موتور از Glide API، S3 Metal و PowerVR SGL) سیستم رندرینگ صوتی؛ (مثل EAX، OpenAL و DirectSound3D و در نسخه های قدیمی تر هم از سیستم رندینگ صدا A3D)، سیستم تبدیل متن به گفتار و تشخیص گفتار برای کنسول های Xbox360، PlayStation 3، Nintendo Wii و سیستم عامل ویندوز و همچنین ماژول هایی برای شبکه و دیگر ورودی و خروجی ها بهره میبرد.

برای بازی های شبکه محور هم در این موتور از شبکه هایی مثل ویندوز لایو، ایکس باکس لایو و GameSpy با پشتیبانی از ۶۴ بازیکن استفاده شده که میتوانند در حالت های مختلف با هم به رقابت بپردازند. به هر حال؛ اگر از بحث ویژگی های موتور گرافیکی بازی عبور کنیم به بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing میرسیم که در ادامه میبینید.

تنظیمات گرافیکی بازی Space Hulk Deathwing

Space Hulk Deathwing از رنج وسیعی از تنظیمات گرافیکی استفاده میکند و تمامی تست های انجام شده به صورت استاندارد و با استفاده از نرم افزار MSI Afterburner روی سه رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ،۲۵۶۰×۱۶۰۰ و ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و با بالاترین سطح ممکن انجام شده است (به صورت پیش فرض با سطح کیفی Maximum). همچنین قابل ذکر است که Space Hulk Deathwing از دو پیکربندی SLI و AMD CrossFireX پشتیبانی نمیکند. با این حال در اکثر مواقع فریم ریت بازی روی ۶۲ فریم قفل شده است تا در حین بازی اختلالی برای بازیبازان ایجاد نشود.

بنچمارک Space Hulk Deathwing در ۱۹۲۰×۱۰۸۰

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

برای اجرای Space Hulk Deathwing در رزولوشن ۱۹۲۰x1080p پیشنهاد میشود برای دریافت حداقل فریم ریت ممکن میتوانید از Radeon R7 370 و GeForce GTX 950 استفاده کنید. برای افزایش و بهبود فریم ریت هم بهتر است به فکر کارت هایی مثلRadeon R9 280X یا GeForce GTX 1050 Ti. باشید.

بنچمارک Space Hulk Deathwing در ۲۵۶۰×۱۴۴۰

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

در این رده بهترین کارت هایی که میتوانند با حداقل قیمت فریم ریت مناسبی رندر کنند، Radeon R9 280X یا GeForce GTX 960 و برای اطمینان بیشتر هم میتوانید از Radeon R9 290 یا GeForce GTX 780 Ti انویدیا استفاده کنید.

بنچمارک Space Hulk Deathwing در ۳۸۴۰×۲۱۶۰

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

این بنچمارک نشان میدهد در بدترین حالت ممکن برای اجرای Space Hulk Deathwing در رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ به دو کارت Radeon R9 Fury یا GeForce GTX 980 Ti و در ایده آل ترین نیز به GeForce GTX 980 of Ti یا GeForce GTX 1070 نیاز دارید.

بنچمارک حافظه ویدئویی Space Hulk Deathwing

این تست با نرم افزار MSI Afterburner و در دو رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ۲۵۶۰×۱۴۴۰ با فعال بودن Anti-Aliasing انجام شده و نشان دهنده این است اگر بازی را روی رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ اجرا میکنید به حداقل کارتی با ۶۱۴۴ مگابایت (۶ گیگابایت) حافظه ویدئویی نیاز دارید، اگر بازی را با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ انجام میدهید، باز هم با کارتی با حافظه ۶۱۴۴ مگابایت (۶ گیگابایت) و اگر با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ بازی میکنید، مجدداً به کارتی با حافظه ۶۱۴۴ مگابایت (۶ گیگابایت) نیاز خواهید داشت!

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

بنچمارک پردازنده Space Hulk Deathwing

تست عملکرد پردازنده بازی Space Hulk Deathwing نشان میدهد که عملکرد پردازنده و فشار بار پردازشی کاملاً در حد مطلوبی قرار دارد، اما در برخی مواقع ممکن است با مشکل مواجه شوید.

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

نتایج تست بالا نشان میدهد وقتی به مرکز شهر نزدیک میشویم، فشار بار پردازشی (به دلیل افزایش درگیر شدن هوش مصنوعی بازی) بیشتر میشود و به همین دلیل بهتر است برای دریافت ۶۰ فریم ثابت از پردازنده هایی با پشتیبانی از ۱۶ رشته پردازشی استفاده کنید تا فریم ریت مطلوبی داشته باشید.

بنچمارک پردازنده  با پردازنده های اینتل

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

بنچمارک پردازنده Space Hulk Deathwing با پردازنده های AMD

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

نتایج تست ها نشان میدهد بازی Space Hulk Deathwing برای اجرای مناسب هوش مصنوعی و … به یک پردازنده ۴ هسته ای با پشتیبانی از ۱۶ رشته پردازشی «Threads» نیاز دارد.

بنچمارک مصرف حافظه Space Hulk Deathwing

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

تست حافظه رم بازی روی سیستمی متشکل از پردازنده Intel Core i7-5960X نسل هازول «Haswell-E» انجام شده که برای سوکت LGA 2011-3 عرضه شده و از فرکانس کلاک ۳۰۰۰ مگاهرتزی استفاده میکند. این پردازنده میتواند از ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس کاری ۲۴۰۰ مگاهرتز پشتیبانی کند و همانطور که تصویر بالا نشان میدهد؛ Space Hulk Deathwing در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ۲۶۰۰ مصرف حافظه رم دارد.

بنچمارک بازی Space Hulk Deathwing

این بدین معناست که اگر سیستم شما ۸ گیگابایت حافظه رم داشته باشید، عنوان Space Hulk Deathwing از رقمی معادل ۶ گیگابایتش استفاده میکند، اگر ۱۲ گیگابایت دارید، ۶.۵ گیگابایتش مصرف میشود، اگر از ۱۶ گیگابایت حافظه استفاده میکنید، در زمان اجرای بازی مصرفی معادل ۸.۲ گیگابایت خواهید داشت و در نهایت اگر از ۳۲ گیگابایت حافظه استفاده میکنید، مصرفی معادل ۹.۴ گیگابایت را تجربه خواهید کرد.

منبع gamegpu
راي شما
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
Loading...

نوشته شده در بنچمارک بازی ها

آخرین نقد و بررسی ها
بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

تاريخ بررسي: ۱۹ مرداد, ۹۶
بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

۶ مرداد, ۹۶

9.6

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

۲۶ تیر, ۹۶

9.8

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

۲۳ اردیبهشت, ۹۶

9.2

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

۲۷ اسفند, ۹۵

9.3

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

×
بررسی سیر تحول بازی Uncharted Drake's Fortune

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است