بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

Civilization VI راه های جدیدی از تعامل با شهرهای مختلف را پیش و روی شما میگذارد و شما میتوانید با اشغال فضای بیشتر از نقشه، قدرت تجاری خودتان را افزایش دهید و با به لاترین سطوح علمی برسید. پیشرفت علمی و تحقیقاتی تاثیر شگرفی روی شهرهای شما میگذارد و مردمان شما را متمدن تر از گذشته میکند. از طرفی برای مخالفان راه هایی برای پیروزی در نظر گرفته شده که در نهایت از بین پنج راه ممکن میتوانند از طریق یکی از این راه ها به برتری برسند.

نسخه اصلی این بازی توسط سید میر «Sid Meier» ساخته شده و یک بازی استراتژی نوبتی «Turn-Based Strategy» است که بازیباز میتواند امپراطوری خودش را ددر  دوره های مختلف تاریخی و زمانی بنا کند. اعلان جنگ، انجام مذاکرات دیپلماتیک، توسعه فرهنگ و به چالش کشیدن بزرگترین رهبران بشریت برای ساخته بزرگترین تمدنی که تا به حال انسان ها به خودشان دیدند، میتواند از نقطه عطف جذابیت های این بازی باشد. Civilization VI یک عنوان مبتنی بر DirectX 11 محسوب میشود که با پشتیبانی از ویندوزهای ۷/۸/۱۰ عرضه شده است.

موتور گرافیکی Sid Meier’s Civilization VI یک موتور داخلی است که توسط خود استدیو Firaxis طاحی و تولید شده است. در سطح وب، هیچ نوع اطلاعات با ارزشی در مورد این موتور موجود نیست. ولی به احتمال زیاد این موتور برای عناوین داخلی استدیو Firaxis طراحی شده و یک موتور خارجی نیست. Civilization VI از طیف بسیار گسترده ای از تنظیمات مربوط به تصویر استفاده میکند که بازیباز میتواند با توجه نیازش آنها را تنظیم کند. دو پیکربندی AMD CrossFireX و SLI دربازی پشتیبانی میشوند، ولی کاملاً بی فایده هستند، چون عملکرد بازی مبتنی بر پردازنده است و هر چه قدر پردازنده قوی تری داشته باشید، با عنوان بهینه تر و جذاب تری طرفید!

تنظیمات گرافیکی بازی Civilization VI

بازی Civilization VI از رنج بسیار وسیعی از تنظیمات گرافیکی برای اجرای هر بهتر بازی روی سیستم های مختلف استفاده میکند. تمام تست ها به صورت استاندارد و با MSI Afterburner روی سه رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰، ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و با بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

بنچمارک Civilization VI در ۱۹۲۰×۱۰۸۰

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

برای اجرای Civilization VI در رزولوشن ۱۹۲۰x1080p محدودیت زیادی وجود ندارد و در بدترین حالت میتوانید با دو کارت Radeon RX 460 یا GeForce GTX 770 بازی را در این رزولوشن اجرا کنید و از بازی کردن لذت ببرید. اما بهتر است ترجیحاً از کارت های قویتری مثل Radeon R9 380X یا GeForce GTX 770 برای اجرای بهتر بازی استفاده کنید. بررسی کارت های فوق نیز در بخش کارت گرافیک سایت موجود است.

بنچمارک Civilization VI در ۲۵۶۰×۱۴۴۰

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

برای اجرای بازی Civilization VI در این رزولوشن میتواید از دو کارت Radeon HD 7970 یا GeForce GTX 770 و یا کارت های بهتری مثل Radeon R9 290 و GeForce GTX 780 استفاده کنید.

بنچمارک Civilization VI در ۳۸۴۰×۲۱۶۰

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

برای اجرای بازی Civilization VI در این رزولوشن میتواید از دو کارت Radeon R9 290 و GeForce GTX 780 و یا کارت های جدیدتری همچون Radeon RX 480 یا GeForce GTX 970 استفاده کنید.

بنچمارک حافظه ویدئویی Civilization VI

این تست با نرم افزار MSI Afterburner و در دو رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ۲۵۶۰×۱۴۴۰ با فعال بودن Anti-Aliasing انجام شده و نشان دهنده این است که اگر بازی Civilization VI را در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ اجرا میکنید به ۴۰۹۶ مگابایت حافظه ویدئویی، اگر بازی را در رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ اجرا میکنید باز هم به ۴۰۹۶ مگابایت حافظه ویدئویی و اگر در ۳۸۴۰×۲۱۶۰ اجرا میکنید به همان مقدار ۴۰۹۶ مگابایت حافظه ویدئویی نیاز دارید. بنابراین همانطور که میبینید، برای اجرای این بازی به طور میانگین به حداقل کارت گرافیکی با ۴ گیگابایت حافظه ویدئویی نیاز دارید.

بنچمارک پردازنده Civilization VI روی ۱۹۲۰×۱۰۸۰

 

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

تست عملکرد پردازنده بازی Civilization VI اصلاً ننتایج جالبی ندارد و غم انگیز است ….

بنچمارک پردازنده Civilization VI با پردازنده های اینتل

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

بنچمارک پردازنده Civilization VI با پردازنده های AMD

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

نتایج تست ها نشان میدهد بازی Civilization VI برای اجرای مناسب هوش مصنوعی و … به یک پردازنده با پشتیبانی از ۱۶ رشته پردازشی یا «Threads» نیاز دارد تا بتواند هوش مصنوعی بازی را بع درستی پردازش کند! این بدین معناست که برای اجرای درست و صحیح بازی، منطقی ترین حالت استفاده از یک پردازنده ۷ هسته ای است!

بنچمارک مصرف حافظه Civilization VI

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

تست حافظه رم بازی روی سیستمی متشکل از پردازنده Intel Core i7-5960X نسل هازول «Haswell-E» انجام شده که برای سوکت LGA 2011-3 عرضه شده و از فرکانس کلاک ۳۰۰۰ مگاهرتزی استفاده میکند. این پردازنده میتواند از ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس کاری ۲۴۰۰ مگاهرتز پشتیبانی کند و همانطور که تصویر بالا نشان میدهد؛ Civilization VI در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ به صورت کلی ۲۳۰۰ مگابایت از مجموع کل حافظه رم سیستم شمارا به خودش درگیر میکند.

بنچمارک بازی Sid Meier's Civilization VI

این بدین معناست که اگر سیستم شما ۸ گیگابایت حافظه رم داشته باشید، عنوان Civilization VI از رقمی معادل ۵ گیگابایتش استفاده میکند، اگر ۱۲ گیگابایت دارید، ۵ گیگابایتش را مصرف میکند، اگر از ۱۶ گیگابایت حافظه استفاده میکنید، در زمان اجرای بازی مصرفی معادل ۵.۳ گیگابایت خواهید داشت و در نهایت اگر از ۳۲ گیگابایت حافظه استفاده میکنید، مصرفی معادل ۶.۲ گیگابایت را تجربه خواهید کرد. توصیه میشود برای جلوگیری از هرگونه افت فریم و مشکلات احتمالی در حین اجرای بازی، از طریق این لینک درایور مورد نظر را دریافت کنید.

منبع gamegpu
راي شما
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
Loading...

نوشته شده در بنچمارک بازی ها

آخرین نقد و بررسی ها
بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

تاريخ بررسي: ۱۹ مرداد, ۹۶
بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

۶ مرداد, ۹۶

9.6

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

۲۶ تیر, ۹۶

9.8

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

۲۳ اردیبهشت, ۹۶

9.2

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

۲۷ اسفند, ۹۵

9.3

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

×
شاخه: Intel /Nvidia,بررسی سخت افزار,پیشنهاد سردبیر,تحلیل فنی,کارت گرافیک

بررسی فناوری های جدید سری GTX 900 انویدیا

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است