بنچمارک بازی Need for Speed

نید فور اسپید یا نیاز برای سرعت «Need for Speed» آخرین نسخه از سری Need for Speed است که توسط استدیو گوست گیمز «Ghost Games» توسعه یافته و حدود ۲ ماه پیش توسط الکترونیک آرتز «Electronic Arts» برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه شد. این بازی همانطور که از نامش پیداست یک ریبوت کامل از سری Need for Speed اصلی است که در سال ۱۹۹۴ برای کنسول های ۳DO، Saturn، PS1 و سیستم عامل DOS! منتشر شده بود. این نسخه شامل بسیاری از ماشین های قدیمی و جدید است و سیستم شخصی سازی اتومبیل و داستانی مهیج است که یاد و خاطره نسخه اورجینال را زنده میکند.

Need for Speed یک بازی کاملاً آنلاین است که در بیشتر حالات مختلف از دو حالت شبیه ساز تعقیب و گریز فیلم های پلیسی و یک بازی مسابقه ای به تمام معنا استفاده میکند تا همچون فیلم Fast & Furious لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. این دومین ریبوت استدیو گوست گیمز «Ghost Games» در سری Need for Speed است. استدیویی که پیش از این هم عنوان Need For Speed: Rivals را عرضه کرده بود که با استقبال خوبی مواجه نشد.

در واقع کلیت و داستان بازی دقیقاً از روی فیلم Fast & Furious تهیه شده واکثر اِلِمان های فیلم را در بازی میبینیم. داستان بازی درباره ۵ شخصیت مختلف است که در قالب گروهی از راننده های حرفه ای عمل می کنند و در تلاش اند تا توجه ۵ راننده بزرگ خیابانی (که بر اساس شخصیت هایشان در دنیای واقعی ساخته شده است) را به خود جلب کنند. هر یک از این ۵ راننده دنیای واقعی، مهارت خاصی در یک بخش از رانندگی دارند و در طول بازی، گیمر باید با انجام حرکات مختلف، توجه آن ها را به خود جلب کند.

الکترونیک آرتز «Electronic Arts» معتقد است این بازی «جاه‌طلبانه‌ترین» عنوان از سری Need for Speed است و بررسی های مختلف نشان میدهد کنسول Xbox One بازی را با رزولوشن ۹۰۰p اجرا میکند! این یعنی سرعت رندریگ بازی فقط ۳۰ فریم بر ثانیه است که این مقدار هنگام استریم آنلاین کمتر هم میشود. کمترین مقدار فریم بازی بین ۲۵ و حتی ۲۳ فریم بر ثانیه بوده که مسلما تجربه یک عنوان مسابقه‎ای با این وضعیت فنی، آزار دهنده و ناخوشایند است.

Need for Speed از موتور بسیار قدرتمندی همچون فراست‌بایت «Frostbite» استفاده میکند که پیش از این در سری بتل فیلد «Battlefield» مورد استفاده قرار گرفته است. موتوری که توسط شرکت DICE طراحی شده و سازگاری کاملی با کنسول های PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox 360 و Xbox One دارد. گفته شده از نسخه چهارم این موتور در بازی ریبوت Need for Speed استفاده شده و این موتور به طور واحد میتواند از اجزای فنی همچون موتور گرافیکی، موتور صوتی و .. پشتیبانی کند.

در پلتفرم سیستم عامل ویندوز مایکروسافت؛ این موتور از تمامی رابط های برنامه نویسی مثل DirectX 9، DirectX 10، DirectX 10.1 و DirectX 11 پشتیبانی میکند و یکی از بهترین و بهینه ترین موتورهای گرافیکی بازیسازی برای استفاده در پردازنده های چند رشته ای است. موتور بازی به خوبی از دو فناوری نورپردازی داینامیک «Dynamic Lighting» و سایه پردازی «HBAO» پشتیبانی میکند و از تکنیک های قدرتمند پس پردازشی «Post-Processing» همچون HDR و Depth of Field هم در بازی استفاده شده است.

بنچمارک بازی Need for Speed

از دیگر موارد مهم این موتور میتوان به سیستم ذرات «Particle System» و تکنیک های بافت زنی پیشرفته ای همچون «Bump  Mapping» اشاره کرد. استفاده از این موتور سبب شده حداکثر سایز محدودیت مکانی بازی به ۳۲×۳۲ کیلومتر از منطقه نمایش و ۴×۴ کیلومتر از فضای بازی افزایش یابد. به علاوه؛ گفته میشود از نظر فیزیکی و قوانین طبیعی، این مقدار حداکثر عمق میدان دیدی «Draw Distance» است که به ما اجازه دیدن افق را میدهد. صدای موتور تمام ماشین های موجود در بازی هم همانند واقعیت هر ماشین طراحی شده و همین مورد موجب عدم استفاده از ابزارهای تخصصی مثل EAX شده است.

بنچمارک Need for Speed

بنچمارک بازی روی حداکثر کیفیت بصری و با نرم افزار MSI Afterburner گرفته شده و هدف از انجام این تست، مقایسه کارت های مختلف برندهای گوناگون در شرایطی کاملاً یکسان است. بازی Need for Speed روی سه رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰، ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و ۳۸۴۰×۲۱۶۰ تست شده و نکته قابل اشاره این است که پیکربندی AMD CrossFireX توسط بازی پشتیبانی نمیشود، ولی انویدیا SLI بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است.

بنچمارک Need for Speed در ۱۹۲۰×۱۰۸۰

بنچمارک بازی Need for Speed

این بنچمارک نشان میدهد مقرون به صرفه ترین و بهترین کارت های ارزان قیمتی که میتوانند بازی را اجرا کنند؛ دو کارت Radeon HD 7850 و GeForce GTX 750 of Ti هستند. اما برای اجرای روان بازی با فریم ریتی مناسب به حداقل کارت هایی مثل Radeon HD 7850 یا GeForce GTX 660 نیاز دارید که به طور میانگین ۳۰ فریم تولید میکنند.

بنچمارک Need for Speed در ۲۵۶۰×۱۶۰۰

بنچمارک بازی Need for Speed

اغلب کارت گرافیک های تست قبلی در این تست با افت فریم مواجه شدند که باتوجه به آنلاین بودن بازی بیشتر به چشم میخورد. به صرفه ترین کارت ها برای اجرای بازی Radeon HD 7950 و GeForce GTX 960 و مناسب ترین کارت های گرافیکی که میتوانند بازی را بدون افت فریم اجرا کنند دو کارت Radeon HD 7950 و GeForce GTX 960 میباشند که از GTX 960 در بخش کارت گرافیک سایت بررسی های متفاوتی موجود است که میتوانید ببینید.

بنچمارک Need for Speed در ۳۸۴۰×۲۱۶۰

بنچمارک بازی Need for Speed

کیفیت ۴K را میتوان قاتل فریم ریت نامید! جایی که حتی قوترین کارت ها به تپش می افتند و همانطور که در این بنچمارک میبینید؛ حتی قویترین کارت ها در حالت پیکربندی انویدیا SLI نیز به سختی ۴۰ فریم رندر میکنند. بنابراین مقرون به صرفه ترین کارت گرافیکی که میتواند بازی را اجرا کند Radeon R9 290X یا GeForce GTX 780 SLI و بهینه ترین کارت گرافیکی که میتواند بدون افت فریم بازی را اجرا کند Radeon R9 Nano یا GeForce GTX 780 Ti SLI خواهد بود که بررسی هر دوی آنها در بخش کارت گرافیک سایت موجود است.

بنچمارک حافظه ویدئویی Need for Speed

بنچمارک بازی Need for Speed

این بخش فقط با دو رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ۲۵۶۰×۱۴۴۰ و با فعال بودن تنظیمات Anti-Aliasing روی حداکثر کیفیت بصری انجام شده و همانطور که میبینید برای اجرای بازی روی رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ به ۳۰۷۶ مگابایت حافظه ویدئویی، برای اجرای بازی روی رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ به همان مقدار حافظه ویدئویی و برای اجرای بازی روی رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ به ۴۰۹۶ مگابایت حافظه ویدئویی نیاز دارید تا بتوانید بازی را روان اجرا کنید.

بنچمارک پردازنده Need for Speed روی ۱۹۲۰×۱۰۸۰

بنچمارک بازی Need for Speed

بنچمارک پردازنده Need for Speed با پردازنده های اینتل

بنچمارک بازی Need for Speed

بنچمارک پردازنده Need for Speed با پردازنده های AMD

بنچمارک بازی Need for Speed

تمامی بنچمارک های پردازده با ۱۶ مدل پردازنده از رده های مختلف هر دو کمپانی AMD و اینتل روی رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ انجام شده و نتایج نشان میدهد که بازی Need for Speed برای اجرای بهترش به پردازنده های ۸ هسته ای نیاز دارد که البته احتمال میرود به خاطر بهینه نبودن بازی باشد.

بنچمارک مصرف حافظه بازی Need for Speed

بنچمارک بازی Need for Speed

تست حافظه رم روی پردازنده Core i 7 GHz 5960Х انجام شده که از فرکانس ۴.۶ گیگاهرتزی استفاده میکند و میتواند از ۳۲ گیگابایت حافظه DDR4 تا فرکانس کاری ۲۴۰۰ مگاهرتزی پشتیبانی کند.این تست نشان میدهد بازی Need for Speed به توجه به تنظیمات متفاوت، به طور میانگین از مقدار مصرف حافظه ای معادل ۳۵۰۰ مگاهرتز برخوردار است.

بنچمارک بازی Need for Speed

این بدین معناست که اگر سیستم شما ۶ گیگابایت حافظه رم دارد، هر ۶ گیگابایت آن مصرف میشود، اگر ۸ گیگابایت دارید، ۷ گیگابایتش مصرف میشود، اگر ۱۶ گیگابایت دارید، ۸ گیگابایت و اگر ۳۲ گیگابایت حافظه رم دارید ، ۹ گیگابایتش توسط بازی مصرف میشود.

منبع gamegpu
راي شما
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
Loading...

نوشته شده در بنچمارک بازی ها

آخرین نقد و بررسی ها
بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

تاريخ بررسي: ۲۳ اردیبهشت, ۹۶
بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

بررسی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition

۲۷ اسفند, ۹۵

9.3

بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1050 Ti Gaming X 4 GB

بررسی کارت گرافیک MSI GTX 1050 Ti Gaming X 4 GB

۱۲ بهمن, ۹۵

9.0

بررسی کارت گرافیک Gigabyte GTX 1050 Ti G1 Gaming 4 GB

بررسی کارت گرافیک Gigabyte GTX 1050 Ti G1 Gaming 4 GB

۱۴ دی, ۹۵

9.0

بررسی کارت گرافیک MSI RX 480 Gaming X 8 GB

بررسی کارت گرافیک MSI RX 480 Gaming X 8 GB

۹ دی, ۹۵

9.4

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

×
GTA-V

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است