بنچمارک بازی Get Even

Get Even عنوان جدیدی است که توسط سازندگان Painkiller تولید شده و داستان پیرامون خاطرات کاراکتر اصلی بازی است. استدیو لهستانی The Farm 51 تلاش کرده با ساخت Get Even به سبک ترس جان تازه ای ببخشد و با تلفیق سبک شوتر و سبک ترس سعی کرد هعنوان مرموز و جذابی را به مخاطبش عرضه کند.  داستان بازی Get Even در مورد محافظ شخصیتی به نام Cole Black است که به دنبال انجام ماموریتی برای نجات دختر یک کارفرما است. اما پس از یک انفجار در تیمارستانی متروکه با چند دیوانه به هوش میاید.

او چیزی را به خاطر نمی آورد و با پیشروی در راهروهای ساکت و مخوف دیوانه خانه با هویت و گذشته خودش آشنا میشود! او میفهمد که یک نظامی تعلیم دیده بوده که بعد از کشیده‌شدن به سمتالکل و اعتیاد از ارتش اخراج شده و به انجام کارهای شرورانه مانند قتل و سایر جنایات در ازای پول روی می‌آورد ولی بعدها الکل و اعتیاد را ترک کرده و به عنوان محافظ افراد معروف مشغول به کار می‌شود. بازیباز با آگاه شدن از این ماجرا و بدون داشتن فرصتی برای هضم این مطلب، از طریق مانیتور‌های پرشمار تیمارستان با فردی به نام آقای Red آشنا می شود که در نگاه اول از متخصصین آنجا بوده و دلیل حضور Cole Black در آنجا را به عنوان دوره درمان وی یاد می‌کند.

او بتدریج بلک را با موقعیتی که در آن قرار داشته آشنا کرده و با پاندورا که هدست تجسم خاطرات است او را به مکان های مختلفی که Cole Black در آنها حضور داشته برده و سعی در افشا و فهماندن مطلبی به Cole Black میکند. Get Even از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده میکند که به نسبت Unreal Engine 3 از مولفه های گرافیکی بیشتری برخوردار است. یکی از این مولفه های مهم  post-processing و فیـــلتر Ambient occlusion است که برای بهبود سیستم نورپردازی و سایه پردازی استفاده میشود.

همچنین پشتیبانی از تعداد کارکترهای قابل پردازش در هر فریم افزایش یافته و در کنار این مورد از فناوری های جدیدی دیگری برای بهبود سیستم شبیه سازی فیزیک آب، انیمیشن سیستم بدن کارکترها و محیط بازی استفاده شده است.

تنظیمات گرافیکی بازی Get Even

Get Even از رنج وسیعی از تنظیمات گرافیکی استفاده میکند و تمامی تست های انجام شده به صورت استاندارد و با استفاده از نرم افزار MSI Afterburner روی سه رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ،۲۵۶۰×۱۶۰۰ و ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و با بالاترین سطحح ممکن انجام شده است (به صورت پیش فرض با سطح کیفی ultra و پیش فرض MSAA 8X). همچنین قابل ذکر است که Get Even از دو پیکربندی AMD CrossFireX و SLI پشتیبانی نمیکند. شاید این مورد در آپدیت های بعدی اضافه شود.

در مورد نرخ نوسازی و فریم ریت مقالات متعددی در سایت موجود است و من پیشنهاد میکنم برای درک بهتر این موضوع مقالاتی همچون «بهترین مانیتورهای مخصوص بازی برای کنسول ها»؛ «فریم ریت چیست؟ هر آنچه درباره فریم ریت باید بدانید (۱)»؛ «راهنمای خرید | سیستم مناسب برای اجرای ۴K»؛ «انویدیا G-Sync چیست؟!»؛ «راهنمای خرید | انتخاب سیستم بازی ۱۲۰ هرتزی» و حتی «راهنمای خرید | سیستم مناسب برای اجرای ۴K» را بخوانید تا اطلاعات فنی مناسبی برای جمع آوری یک سیستم خوب بدست آورید.

بنچمارک Get Even در رزولوشن های ۱۹۲۰×۱۰۸۰؛ ۲۵۶۰×۱۴۴۰؛ ۳۸۴۰×۲۱۶۰

در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰: برای دریافت میانگین حداقل ۲۵ فریم میتوانید از دوکارت Radeon R7 370 یا GTX 750 Ti استفاده کنید. اگر مقدار فریم ریت شما کمتر از ۲۵ فریم نباشد میتوانید از کارت های رده پایینی همچون Radeon R9 380X یا GTX 1050 Ti هم برای اجرای بازی استفاده کنید. اما برای دریافت ۶۰ فریم در این رزولوشن پیشنهاد میشود از Radeon R9 Fury X یا GeForce GTX 970 استفاده کنید.

در رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰: در این رزولوشن نیز همچون رزولوشن بالا میتوانید برای دریافت میانگین ۲۵ فریم از حداقل کارت هایی همچون Radeon R9 380X و GeForce GTX 780 استفاده کنید. اگر مقدار فریم ریت شما کمتر از ۲۵ فریم نباشد میتوانید از کارت های میان رده قدرتمندی همچون GTX 470 یا GeForce GTX 960 هم برای اجرای بازی استفاده کنید. اما برای دریافت ۶۰ فریم در این بهتر است سراغ کارت GTX 1070 یا مدل های بالاتر از این استفاده کنید.

در رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰: برای دریافت ۲۵ فریم در این رزولوشن میتوانید از حداقل کارتی همچون Radeon R9 Fury X یا GeForce GTX 1060 استفاده کنید. اگر مقدار فریم ریت شما کمتر از ۲۵ فریم نباشد میتوانید از کارت گرافیک خوش ساخت GTX 980 هم استفاده کنید. اما برای دریافت ۶۰ فریم و بیشتر از آن پیشنهاد میشود از غولی همچون GTX 1080 Ti استفاده کنید.

بنچمارک حافظه ویدئویی Get Even

این تست با نرم افزار MSI Afterburner و در دو رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ۲۵۶۰×۱۴۴۰ انجام شده که نتایج آن را در زیر میبینید.

بنچمارک بازی Get Even

در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰: مقدار مصرف حافظه ویدئویی کارت گرافیکی با ۳ گیگابایت حافظه ویدئویی معادل ۱۸۰۰ مگابایت است، با ۴ گیگابایت نیز معادل همان ۱۸۰۰ مگابایت، با ۶ گیگابایت معادل ۱۹۰۰ مگابایت، با ۸ گیگابایت معادل ۲۰۰۰ مگابایت و در نهایت با ۱۱ گیگابایت معادل ۱۸۰۰ مگابایت خواهد بود.

در رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰: مقدار مصرف حافظه ویدئویی کارت گرافیکی با ۳ گیگابایت حافظه ویدئویی معادل ۲۲۰۰ مگابایت است، با ۴ گیگابایت معادل ۲۱۴۰ مگابایت، با ۶ گیگابایت معادل ۲۲۰۰ مگابایت، با ۸ گیگابایت معادل ۲۲۰۰ مگابایت و در نهایت با ۱۱ گیگابایت معادل ۲۱۰۰ مگابایت خواهد بود.

در رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰: قدار مصرف حافظه ویدئویی کارت گرافیکی با ۳ گیگابایت حافظه ویدئویی معادل ۲۹۰۰ مگابایت است، با ۴ گیگابایت معادل ۳۲۰۰ مگابایت، با ۶ گیگابایت معادل ۳۲۰۰ مگابایت، با ۸ گیگابایت معادل ۳۲۰۰ مگابایت و در نهایت با ۱۱ گیگابایت معادل ۲۹۰۰ مگابایت خواهد بود.

بنچمارک پردازنده Get Even

بنچمارک بازی Get Even

تست پردازنده در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ با دقت ۹۹ درصدی انجام شده و عملکرد پردازنده معادل بنچمارک زیر است. این تست نشان میدهد عملکرد پردازنده های مختلف و حتی قدیمی برای اجرای بازی Get Even در سطح مطلوبی است. یعنی بیشتر پردازنده های موجود در بازار میتوانند بازی Get Even را با ۶۰ فریم پایدار اجرا کنند. نتایج تست زیر نشان میدهد برای اجرای بهتر Get Even بهتر است از یک پردازنده ۴ هسته ای با پشتیبانی از ۶ رشته محاسباتی «Computing Threads» استفاده کنید.

بنچمارک مصرف حافظه Get Even

تست حافظه رم بازی روی سیستمی متشکل از پردازنده Intel Core i7-5960X نسل هازول «Haswell-E» انجام شده که برای سوکت LGA 2011-3 عرضه شده و از فرکانس کلاک ۳۰۰۰ مگاهرتزی استفاده میکند. این پردازنده میتواند از ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانسس کاری ۲۴۰۰ مگاهرتز پشتیبانی کند. این بنچمارک نشان میدهد در صورتی که بازی را با حداکثر تنظیمات گرافیکی اجرا کنید، به حداقل ۵ گیگابایت حافظه رَم در تمامی حالت ها نیاز خواهید داشت.

بنچمارک بازی Get Even

در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰: مقدار مصرف حافظه رَم سیستم در کارت گرافیکی با ۳ گیگابایت حافظه ویدئویی معادل ۶۶۰۰ مگابایت است، با ۴ گیگابایت حدود ۵۷۰۰ مگابایت، با ۶ گیگابایت معادل ۶۰۰۰ مگابایت، با ۸ گیگابایت ۶۲۰۰ مگابایت و در نهایت در کارت گرافیکی با ۱۱ گیگابایت حافظه رم سیستمی حدود ۶۶۰۰ مگابایت مصرف حافظه سیستمی را تجربه خواهیم کرد.

در رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰: مقدار مصرف حافظه رَم سیستم در کارت گرافیکی با ۳ گیگابایت حافظه ویدئویی معادل ۶۶۰۰ مگابایت است، با ۴ گیگابایت حدود ۵۹۰۰ مگابایت، با ۶ گیگابایت معادل ۶۰۰۰ مگابایت، با ۸ گیگابایت ۶۵۰۰ مگابایت و در نهایت در کارت گرافیکی با ۱۱ گیگابایت حافظه رم سیستمی حدود ۶۶۰۰ مگابایت مصرف حافظه سیستمی را تجربه خواهیم کرد.

در رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰: مقدار مصرف حافظه رَم سیستم در کارت گرافیکی با ۳ گیگابایت حافظه ویدئویی معادل ۷۱۰۰ مگابایت است، با ۴ گیگابایت حدود ۶۲۰۰ مگابایت، با ۶ گیگابایت معادل ۶۳۰۰ مگابایت، با ۸ گیگابایت ۶۳۰۰ مگابایت و در نهایت در کارت گرافیکی با ۱۱ گیگابایت حافظه رم سیستمی حدود ۶۸۰۰ مگابایت مصرف حافظه سیستمی را تجربه خواهیم کرد.

منبع gamegpu
راي شما
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
Loading...

نوشته شده در بنچمارک بازی ها

آخرین نقد و بررسی ها
بررسی مانیتور Samsung CFG70 27-Inch gaming

بررسی مانیتور Samsung CFG70 27-Inch gaming

تاريخ بررسي: ۲۶ آبان, ۹۶
بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

۱۹ مرداد, ۹۶

9.0

بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

۶ مرداد, ۹۶

9.6

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

۲۶ تیر, ۹۶

9.8

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

۲۳ اردیبهشت, ۹۶

9.2

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

×
بازی Battlefield Hardline

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است