بنچمارک بازی Dead Rising 4

ویلامیت، نام فروشگاه مرکزی شهری است که اتفاقات Dead Rising 4 (خیزش مرگ ۴) در آن دنبال میشود! اینبار؛ پس از اتفاقات نسخه اول، فرانک وست حرفه اصلی‌ خودش را کنار گذاشته و مشغول به تریس دروسی شده که به آن علاقه دارد. اما پس از یک سری اتفاقات، او همراه با یکی از ماموران دولتی تصمیم میگیرد تا دست سران دولت را در حوادث وحشتناک حمله زامبی‌ها رو کند. داستان Dead Rising 4 با وجود چند شخصیت فرعی نچندان جالب و دلنشین تا آخر بازی ادامه پیدا می‌کند و با وجود ریتم یکسانی که تا پایان بازی دارد، چیز خاصی را ارائه نمیکند.

رو راست بگوییم که اگر داستان و شخصیت پردازی بازی برایتان اهیمت زیادی دارد، این بازی بدرد شما نمیخورد و یک بازی بزن در رو محسوب میشود که میتواند برای چند ساعت شما را سرگرم کند. موتور گرافیکی Dead Rising 4 ناشناخته است و اطلاعات موجود نشان میدهد از یک موتور گرافیکی داخلی به نام Forge Engine برای طراحی محتوای بصری بازی استفاده شده است. Forge Engine به عنوان یک موتور داخلی توسط استدیو ونکوور «Capcom Vancouver» کپکام طراحی شده و بیشتر در عناوین ساخت همین استدیو مورد استفاده قرار میگیرد.

در وب؛ هیچگونه اطلاعاتی از مراحل توسعه و ساختار این موتور وجود ندارد و به همین دلیل نمیتوانیم در مورد ویژگی های فنی آن صحبت کنیم. با این حال مشخص است که از این موتور گرافیکی برای ساخت عناوین داخلی (با مالکیت معنوی) کمپانی کپکام استفاده میشود.

تنظیمات گرافیکی بازی Dead Rising 4

Dead Rising 4 از رنج وسیعی از تنظیمات گرافیکی استفاده میکند و تمامی تست های انجام شده به صورت استاندارد و با استفاده از نرم افزار MSI Afterburner روی سه رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ،۲۵۶۰×۱۶۰۰ و ۳۸۴۰×۲۱۶۰ و با بالاترین سطح ممکن انجام شده است (به صورت پیش فرض با سطح کیفی Maximum). همچنین قابل ذکر است که Dead Rising 4 از دو پیکربندی SLI (تا حدودی) و AMD CrossFireX پشتیبانی نمیکند. لازم به ذکر است که سرعت فریم بازی به نرخ نوسازی مانیتور «Refresh Rate» محدود شده، بنابراین با یک مانیتور ۶۰ هرتزی نمیتوانید بیشتر از ۶۰ فریم دریافت کنید.

پیشنهاد میکنیم برای افزایش اطلاعا ت خودتان در مورد نرخ نوسازی و فریم ریت، مقالاتی همچون «بهترین مانیتورهای مخصوص بازی برای کنسول ها»؛ «فریم ریت چیست؟ هر آنچه درباره فریم ریت باید بدانید (۱)»؛ «راهنمای خرید | سیستم مناسب برای اجرای ۴K»؛ «انویدیا G-Sync چیست؟!»؛ «راهنمای خرید | انتخاب سیستم بازی ۱۲۰ هرتزی» و حتی «راهنمای خرید | سیستم مناسب برای اجرای ۴K» را بخوانید تا اطلاعات فنی مناسبی برای جمع آوری یک سیستم خوب بدست آورید.

بنچمارک Dead Rising 4 در ۱۹۲۰×۱۰۸۰

بنچمارک بازی Dead Rising 4

این بنچمارک نشان میدهد برای اجرای بازی در رزولوشن ۱۰۸۰p پیشنهاد میشود از کارت های سری Radeon R7 در کنار GeForce GTX 370 و حتی GTX ۱۰۵۰ Ti استفاده کنید.

بنچمارک Dead Rising 4 در ۲۵۶۰×۱۴۴۰

بنچمارک بازی Dead Rising 4

در رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ در ایده آل ترین حالت میتونید از Radeon R9 280X یا GeForce GTX 780 و برای حداقل حالت بهینه نیز از دو کارت Radeon R9 280X و GeForce GTX 780 Ti استفاده کنید.

بنچمارک Dead Rising 4 در ۳۸۴۰×۲۱۶۰

بنچمارک بازی Dead Rising 4

در رزولوشن سنگین ۳۸۴۰×۲۱۶۰  میتوانید از Radeon R9 Nano یا GTX 980 Ti و حتی Radeon R9 Fury X استفاده کنید تا بهترین فریم ریت ممکن را دریافت کنید.

بنچمارک حافظه ویدئویی Dead Rising 4

این تست با نرم افزار MSI Afterburner و در دو رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و ۲۵۶۰×۱۴۴۰ با فعال بودن Anti-Aliasing انجام شده و نشان دهنده این است اگر بازی را روی رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ اجرا میکنید به حداقل کارتی با ۳۰۷۶ مگابایت (۳ گیگابایت) حافظه ویدئویی نیاز دارید، اگر بازی را با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ انجام میدهید، باز هم با کارتی با حافظه ۴۰۹۶ مگابایت (۴ گیگابایت) و اگر با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ بازی میکنید، مجدداً به کارتی با حافظه ۴۰۹۶ مگابایت (۴ گیگابایت) نیاز خواهید داشت!

بنچمارک بازی Dead Rising 4

بنچمارک پردازنده Dead Rising 4

تست پردازنده در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ با دقت ۹۹ درصدی انجام شده و عملکرد پردازنده معادل بنچمارک زیر است. این تست نشان میدهد عملکرد پردازنده های مختلف و حتی قدیمی برای اجرای بازی Dead Rising 4 در سطح مطلوبی قرار دارد.

بنچمارک بازی Dead Rising 4

بنچمارک پردازنده  با پردازنده های اینتل

بنچمارک بازی Dead Rising 4

بنچمارک پردازنده Dead Rising 4 با پردازنده های AMD

بنچمارک بازی Dead Rising 4

نتایج تست بالا نشان میدهد Dead Rising 4 برای اجرای مناسب به پردازنده ای با ۸ رشته پردازشی «Threads» نیاز دارد.

بنچمارک مصرف حافظه Dead Rising 4

بنچمارک بازی Dead Rising 4

تست حافظه رم بازی روی سیستمی متشکل از پردازنده Intel Core i7-5960X نسل هازول «Haswell-E» انجام شده که برای سوکت LGA 2011-3 عرضه شده و از فرکانس کلاک ۳۰۰۰ مگاهرتزی استفاده میکند. این پردازنده میتواند از ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس کاری ۲۴۰۰ مگاهرتز پشتیبانی کند و همانطور که تصویر بالا نشان میدهد؛ Dead Rising 4 در رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ ۲۶۰۰ حدود ۳۰۰۰ مگابیت یا ۳ گیگابایت مصرف حافظه رم دارد.

بنچمارک بازی Dead Rising 4

این بدین معناست که اگر سیستم شما ۸ گیگابایت حافظه رم داشته باشید، عنوان Dead Rising 4 از رقمی معادل ۶.۵ گیگابایتش استفاده میکند، اگر ۱۲ گیگابایت دارید، ۶.۳ گیگابایتش مصرف میشود، اگر از ۱۶ گیگابایت حافظه استفاده میکنید، در زمان اجرای بازی مصرفی معادل ۷.۳ گیگابایت خواهید داشت و در نهایت اگر از ۳۲ گیگابایت حافظه استفاده میکنید، مصرفی معادل ۸.۱ گیگابایت را تجربه خواهید کرد.

منبع gamegpu
راي شما
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
Loading...

نوشته شده در بنچمارک بازی ها

آخرین نقد و بررسی ها
بررسی مانیتور Samsung CFG70 27-Inch gaming

بررسی مانیتور Samsung CFG70 27-Inch gaming

تاريخ بررسي: ۲۶ آبان, ۹۶
بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

بررسی کارت گرافیک ASUS ROG STRIX GTX 1060 OC 6GB

۱۹ مرداد, ۹۶

9.0

بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

بررسی کارت گرافیک Zotac GeForce GTX 1080 Ti AMP! Extreme

۶ مرداد, ۹۶

9.6

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

بررسی کارت گرافیک Palit GTX 1080 GameRock Premium

۲۶ تیر, ۹۶

9.8

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

بررسی کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 580 Nitro

۲۳ اردیبهشت, ۹۶

9.2

روزی سگی، شیری را گفت: با من ستیز کن؛ شیر سر باز زد؛ سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت شیر از مقابله با من می هراسد. شیر گفت: سرزنش سگان را خوشتر دارم تا شماتت شیران، که گویند چون شیری باشد که با سگی پنجه در پنجه شده

×
Gigabyte GTX 960 G1 Gaming
شاخه: بررسی سخت افزار,کارت گرافیک

تست و بررسی کامل کارت گرافیک GeForce GTX 960

تــیم گارد3دی

تیم گــارد3دی (Guard3d.com) سعی بر ارائه مطالب متفاوت در زمینه سخت افزار و بازی دارد و امیدوار است در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشد . تیم گـــارد فعالیت خود را به صورت رسمی از تاریخ 2013-10-14 برابر با 1392-07-22 آغاز کرده و تمامی مطالب تولید شده توسط این سایت برای صاحبین آن محفوظ میباشد. کپی مطالب تنها با ذکر نام (Guard3d.com) مجاز است و ما از کپی مطالب بدون ذکر دقیق لینک منبع به صفحه مطلب راضی نیستیم. امیدواریم رضایت شما را جلب کنیم .

شبکه های اجتماعی

کپی رایت 2013 © تمامی حقوق نزد Guard3d محفوظ است | طراحی و کدنویسی توسط hosseincode

error: نمیتوانید کپی کنید!!! فقط لینک صفحه برای آدرس دهی به این مطلب قابل کپی است